Ir al contenido principal

DECEMBRO

Está a piques de chegar Decembro e con el a segunda entrega de propostas de actividades de convivencia. Nesta ocasión especialmente dirixidas a traballar A RABIA e a FRUSTRACIÓN.

A PELOTA VERMELLA

A primeira actividade que vos propoñemos é a lectura do conto "A pelota vermella" que podedes atopar no libro "De mayor quiero ser feliz". Deixámosvos aquí unha versión en galego.


MEDITACIÓN.


DINÁMICA DE  ROLE PLAYING.

Consiste e que o alumnado colla unha das tarxetas que se propoñen e se poñan na situación que se expón. Deberán representar diante dos seus compañeiros e compañeiras como se sentirían eles en cada caso e como se enfrontan á situación normalmente. Poden facelo por parellas ou en grande grupo.
Deixámosvos tamén unha tarxeta en blanco por se queredes engadir máis escenarios.


Para complementar a tarefa, e despois de rematar o role playing ofreceremos ao noso alumnado opcións para superar estas situacións nas que a rabia e a frustración nos invaden.

Tamén podedes cubrir as seguintes fichas:


E como remate da actividade pasarémosvos o libro "O segredo de Flora". Entregarémosvos un en cada nivel para que o utilicedes durante uns días e logo o vaiades pasando ás outras clases do nivel.
Flora contaravos un importante segredo para sobrelevar os enfados e rabietas. 


Comentarios

Entradas populares de este blog

DIA DA PAZ E DA NON VIOLENCIA

  Estas son as actividades que vos propoñemos dende o Equipo de Convivencia e Benestar emocional para traballar o Día da Paz e da Non Violencia.  Consideramos que se poden adaptar a todos os niveis, así que animádevos a poñelas en práctica!!  VISUALIZACIÓN DO CORTO "LOU"  que nos permite reflexionar sobre a problemática do violencia escolar, así como traballar valores tan importantes como a tolerancia, comunicación e a confianza.  Podemos visualizar o corto educativo no seguinte enlace:  LOU   A continuación podemos levar a cabo as actividades relativas ao corto no seguinte enlace  ACTIVIDADES LOU   O SEMÁFORO DO DÍA DA PAZ trátase dunha actividade na que debemos confeccionar un semáforo e os alumnos/as teñen que clasificar as distintas accións coa axuda dos cores. As verdes están relacionadas coas accións que aporten paz e tranquilidade na aula, as vermellas as que aporten malestar na aula e as laranzas as accións que se sitúan nun punto intermedio, co obxectivo de reflexion

O Consentimento e a Non discriminación

Estas son as actividades que vos propoñemos dende o Equipo de Convivencia e Benestar emocional!! Consideramos que se poden adaptar a todos os niveis, así que animádevos a poñelas en práctica!!  Recomendación lectora do libro: "El consentimiento " Na biblioteca escolar dispoñemos do libro "El consentimiento" o cal nos permite pensar cales son os límites e como establecelos. Para que o poidades disfrutar e coñecer o seu contido o equipo de convivencia e benestar facilitará aos distintos niveis educativos a posibilidade de empregalo nas súas aulas para traballar máis fondamente nesta temática tan importante co noso alumando   Traballamos a non discriminación a través das seguintes actividades: Visualización   do vídeo  "Puercoespín en Navidad"  co obxectivo de reflexionar que ninguén debe ser rexeitado por ser diferente, xa que a diversidade é unha grande oportunidade de aprendizaxe, sendo moi importante traballar os valores da empatía e da amizade. A continu

25N

Como cada 25 de novembro conmemoramos o Día internacional da eliminación da violencia contra a muller. Enmarcado dentro das actividades relacionadas con esta data, púxose en marcha o concurso de lemas e logos do 5 N. Aquí podedes ver todos os traballos finalistas. O lema e logo gañadores foron usados polo concello de Salceda de Caselas para presentar a súa programación de actividades do 25N. Ademais creáronse camisetas e chapas co lema e co logo que levaron como premio as finalistas e todo o alumnado participante no concurso. O propio 25N todo o CEP Altamira se xuntou na praza do concello para gardar un minuto de silencio en recordo e homenaxe ás vítimas de violencia de xénero e ler un manifesto.  Ademais levouse a cabo a performance "Derrubamos os muros" no que alumnado do centro derrubou un muro formado por caixas con palabras escollidas polos nenos e nenas que queremos que deixen de estar relacionadas coa muller porque... BASTA! Estamos fartas.